poniedziałek, 10 sierpnia 2015

!WAKACJE!

No witam, witam. Powracam z nowym postem do którego namówiła mnie kuzynka i napływ nowych wydarzeń, chociaż bardziej to pierwsze...
Tak więc. Ostatnio zdarzyło się baaardzo dużo rzeczy. Są wakacje. To najważniejsze.
Jestem u kuzynki, 2 dzień i... wystarczy. Irytująca istota :D
2 najlepsze - z powodu dobrych ocen, dostałam laptopa, super-duper odjazdowego :D
Byłam nad morzem, ale pogoda do dupy, więc wróciliśmy wcześniej, przed wyjazdem, mama namówiła tatę na psa. Cocker spaniela. Rudą suczkę, Lizę, jest kochana i słodka. Gdy nie śpi, je i się bawi a inaczej - gryzie wszystkich dookoła. Jest gorąco w chuj. Przepraszam za wyrażenie, ale to najbardziej opisuje pogodę. Ma tak być jeszcze 2 tygodnie. U nas do 40 stopni, współczuję tym co mają więcej, bo już w takim się nie da wytrzymać. Teraz, zostały tylko 3 tygodnie wakacji, i gimnazjum. Straszne. Boję się nowych ludzi. Boję się ludzi. NIE LUBIĘ LUDZI. Zwłaszcza nowych. Chętnie siedziałabym w domu i grała w Lol'a lub w simsy. Taki nolife. Znaczy, tych co znam już trochę to okej. Teraz nocka z koleżanką no i fajnie będzie, tak myślę. W ogóle, wakacje prawie minęły a ja jestem dalej biała... Trzeba się opalić...
No to, chyba na tyle, idę się przygotować na opalanko z samego rana :D
Dobranoc, dla normalnych :3

piątek, 29 maja 2015

Dzień Matki i wycieczka...

26 maja obchodzimy bardzo ważne święto - Dzień Matki
Dzień w którym możemy pokazać swoim mamom jak je kochamy i cenimy ich wysiłek - w końcu to one nas wychowały na mądrych ludzi, chciały a właściwie chcą dla nas wszystko co najepsze, prawda?
Dlatego właśnie w ten dzień robimy dla nich wszystko - sprzątamy, robimy obiad i takie tam - ogółem robimy to co one zawsze robią.
Kupujemy różne rzeczy najczęściej biżuterię chociaż robimy też własnoręczne prezenty - takie od serca. Ja posprzątałam i oryginalnie zrobiłam kupony dla mojej mamusi np: na masaż lub na sprzątanie oraz kupiłam Merci.
Dobre były :D
Siostra kupiła jej kubek z napisem ,,MAMA WIE LEPIEJ", wkopała się biedna...
Dobrze jej tak :D
Mam nadzieję że wszyscy zrobili coś dla swoich kochanych mam :))
Chociaż pewnie by wolały mieć tak na co dzień :D
Postaramy się :)
Ostatnio caaały czas się uczyłam na poprawy żeby przynajmniej dostać 4 z matmy...
Ale poprawy się skończyły i już wolneee <3
Niedługo jadę na wycieczkę z klasą do Trójmiasta na trzy dni.. tylko trzyy :C
Potem uroczyste zakończenie roku szkolnego i 2 miesiące wolności C:
Po czym nastąpi... GIMNAZJUM
Moja zmora, mam nadzieję że nie będę jak te co są teraz w gimnazjum, ale wszystko się może zdarzyć xd
Miejmy nadzieję że przeżyję chociaż nikogo to nie obchodzi ale co tam xd

:)

sobota, 4 kwietnia 2015

Sprawdzian, święta i inne...

Tak wiem, ostatnio nic nie pisałam a dopiero zaczęłam pisać tego bloga ale mam wytłumaczenie chociaż nie wiem czy to jest wystarczający argument.
Pisałam w tą środę sprawdzian szóstoklasisty.  I ostatnie tygodnie TYLKO się uczyłam i nie robiłam nic innego. Wiem że na ten sprawdzian trzeba przyjść i można mieć nawet 0% ale chciałam mieć dobre wyniki. Potem sprawdziłam na stronie odpowiedzi i myślę że dobrze mi poszło na angielskim i polskim na matmie trochę gorzej no ale też dobrze. Czekam tylko na wyniki które będą pod koniec maja. Mam nadzieję że te tygodnie uczenia się i siedzenia 4 godziny w szkole pisząc te głupie testy nie zmarnują się. Ale to odstawmy na drugi plan. Jak tam przedświąteczne porządki? U mnie poszły świetnie oprócz mojego pokoju. Mój pokój to jest piekło. I dopiero teraz, wieczorem się nic zajmę. Eh.. jak ja kocham sprzątać...
A właśnie. Dostaliście coś na zajączka? Bo ja nie. Smuteczek.
Jutro wstajemy na 5:00. JAK JA TO KOCHAM...
Mam zazdro do koleżanek.. 100 złotych na zajączka? JA TEŻ CHCĘ!
W ogóle. Oglądałam ostatnio dużo filmów i polecam Clowna. Horrorek.
Dobra, nie mam już o czym pisać, niestety. Jak mi się przypomni co jeszcze robiłam przez te ostatnie tygodnie to napiszę. Post pojawi się MOŻLIWE że za tydzień. MOŻLIWE też że później.
Nie tęsknijcie! <3

wtorek, 17 marca 2015

Tag: KTO?

Julia&Klaudia 
W to nudne wtorkowe popołudnie postanowiłyśmy zrobić mały tag.

1. Kto spędza więcej czasu w łazience?
Obie.
2.Kto ma większe cycki?
Julia
3.Kto jest bardziej oszczędny?
Julia
4.Kto ma lepsze poczucie humoru?
Klaudia
5.Kto ma lepszy styl ubierania się?
Obie
6.Kto ma większe powodzenie u płci przeciwnej?
Klaudia - zdecydowanie
7.Kto więcej śpi i jest większym leniem?
Julia
8.Kto ma więcej znajomych?
Klaudia
9.Kto jest mądrzejszy?
Obie
10.Kto lepiej gotuje?
Julia
11.Kto jest ładniejszy? 
Obie
12.Kto lepiej tańczy?
Obie
13.Kto podejmuje decyzje?
KLAUDIA
14.Kto ma ostatnie zdanie?
KLAUDIA(biedna Julka)
15.Kto lepiej okazuje uczucia?
Klaudia
16.Kto lepiej kłamie?
Julia (miszczu)
17.Kto ma najwięcej odpałów?
Obie
18.Kto częściej prowokuje do kłótni?
Roksia
19.Kto je więcej?
Klaudia (NIEMOŻLIWE O.o)
20.Kto wcześniej wstaje?
Klaudia
21.Kto bardziej lubi zwierzęta?
Julia


Dziękuję za uwagę. Lol, nope.
Pozdro dla Klaudii która kłamie ;p
Wieczorem będzie post z ostatnich dni <3
Narka :P

wtorek, 10 marca 2015

Dzień Kobiet

Cześć, cześć i czołem!
Jak wiadomo każdemu w niedzielę było bardzo ważne święto i każdy mężczyzna o nim wie (a przynajmniej powinien) i musi, po prostu musi dać dziewczynie prezent i zabrać ją w jakieś piękne miejsce na randkę. Jako że ja nie mam takiego "mężczyzny" w Dzień Kobiet dostałam tylko różę i misia od taty (KOCHANY)
No ale co by było jakby chłopacy z klasy nic nie wymyślili!
W poniedziałek zabrali dziewczyny na film oraz do galerii (WIEDZĄ CO NAJLEPSZE), porozdawali także tulipany...
Ale nie byli by sobą gdyby coś się nie stało. Starali się ale tulipany im chyba trochę nie wyszły. LICZĄ SIĘ CHĘCI.
Tulipany trochę po przejściach ale są :)

 















KOCHAMY NASZYCH CHŁOPCÓW <3

niedziela, 8 marca 2015

Cześć, no i takie tam..

Siemkaa! 
Jestem Julia ale może już to ogarnęliście.
No więc (od NO nie zaczyna się zdania) jestem tu po to aby pisać o mnie, o moim nudnym życiu i tym co robię, np: gram.
Gram w bardzo różne gry i cały czas nowe wyszukuję ale nie siedzę cały czas w necie, wychodzę też z domu...(TA JASNE)
Będę robić zdjęcia gdzie i z kim jestem a zaczynam za tydzień (CHORA) no i może opisywać te ciekawsze dni(TY TAKIE MASZ?)
Pokazywać będę różne zdjęcia z gier najczęściej IMVU, w co ostatnio dużo gram, i będę robić różne fajne(?) look'i :D
Mam nadzieję że się spodoba :) (nadzieja matką głupich)